pondělí 23. března 2015

Můj diář 1.část

Ahoj,
dneska Vám chci ukázat jednoduchý návod jak si vylepšit diář.
Můj starý diář se mi moc nelíbil, tak jsem si zkusila udělat vlastní 😁
-->

1. Připravíme si jakýkoli diář. Tento jsem koupila v Levných knihách.



2. Připravíme si bílou (nebo barevnou) čtvrtku A4 a nameříme to tak, aby byl cely diář pokrytý + nezapomeňte naměřit i kousky na ohnutí



3. Ohyby přilepíme k diáři a např. pod knihami necháme "odležet" 😃



4. Takže plochu na kreslení máme hotovou !!!



5. A začneme malovat! Protože mám rýda pohádku Frozen, tak nakreslím Elsu a Annu (tady je náčrt)

6. Na vlasy jsem použila světle žlutou pastelku a hnědou na stíny 




7. Po vybarvení obličeje a šatů máme hotovo!!!!! :D


Díky, a doufám, že i Vám se podařil originální a krásný diář 😊
-Maru-

Žádné komentáře:

Okomentovat